понеділок, 4 листопада 2013 р.

ШКОЛА МЕТОДИЧНОГО АКТИВУ

ШКОЛА МЕТОДИЧНОГО АКТИВУ


 Секція керівників міських методичних об’єднань 2013/2014 н. р.

         Дуже часто чи не основним критерієм оцінки роботи педагогів вважається кількість переможців олімпіад та перемоги самого педагога в різноманітних конкурсах.
         А якщо немає переможців олімпіад? А якщо не брати участі в конкурсах? Як оцінити якість роботи вчителя? Адже такі вчителі працюють не гірше!
         У багатьох ситуаціях з вами та вашою роботою колеги, експерти тощо зможуть ознайомитися завдяки власному портфоліо. У ньому педагог зможе відобразити усі свої професійні досягнення, показати знання і навички, рівень володіння методикою і навіть сучасними інформаційними технологіями.
         Наявність власного портфоліо є свідченням професіоналізму й результатів педагогічної діяльності.
         Портфоліо педагога слугує підставою для участі в різних конкурсах, атестації на кваліфікаційну категорію, розподілу стимуляційної частини оплати праці, є механізмом розвитку його соціокомунікативної компетентності. Воно стане у нагоді і при працевлаштуванні, виступі на батьківських зборах.
         Портфоліо може мати будь-яку форму та вигляд (паперовий та електронний у вигляді папок з окремими файлами чи презентації Microsoft Power Point, веб-сайт). Кожен із зазначених варіантів має свої плюси та мінуси.
         Докладно зупинюся на перевагах електронного портфоліо.
         ШМО вчителів української мови та літератури налічує 8 учителів, які плідно  і творчо працюють, а тому мають багато напрацювань, які потрібно зберігати. Але в паперовому варіанті весь цей матеріал забирає багато місця, важко знайти необхідне, пошуки забирають багато часу, листки часто губляться, рвуться. Щоб отримати копію, треба знову шукати, хто б тобі надрукував чи відксерив. Тому я почала міркувати над тим, як полегшити роботу голови ШМО, вивільнити час свій, заступника директора з НВР та, звичайно ж, учителя.
Моїм рішенням стало створення електронного портфоліо, яке зараз розміщене у віртуальному методичному кабінеті. Воно становить папку з окремими файлами, до яких є доступ щохвилини. У матеріали легко й швидко можна внести корективи, додати нову інформацію, переслати електронною поштою, зробити необхідну кількість примірників… До файлів мають доступ усі вчителі школи, що сприяє поширенню передового педагогічного досвіду, інформуванню про роботу та діяльність ШМО. Заступник директора з НВР може отримати будь-яку інформацію про вчителів навіть не виходячи зі свого кабінету. Оскільки матеріали розміщено в окремих папках, то й шукати необхідне стало легше й швидше.
Електронне портфоліо у вигляді презентації допомагає зробити звіт про предметні тижні, моніторинг якості знань учнів, участь учителів та учнів у різних конкурсах, учнівських олімпіадах, вечори пам’яті, зустрічі, години спілкування… А це дає змогу за короткий період часу вивчити певну ділянку роботи вчителя чи ШМО, познайомити батьків із шкільним життям їхніх дітей (якщо презентацію розмістити на сайті школи).
ШМО вчителів української мови та літератури має понад 10 таких презентацій, які розміщені на БЦВікі, сайті школи, у віртуальному методичному кабінеті.
Отже, електронне портфоліо не лише дозволяє систематизувати та зберегти необхідну інформацію в міжатестаційний період, а й економить час учителя!

































View more presentations or Upload your own.


Немає коментарів:

Дописати коментар