понеділок, 9 грудня 2013 р.

„Вартовий рідного слова“

Я не скажу, щоб розумом, я жив, 


Я не скажу, щоб серце в мене спало. 


Але його я тяжко пригнітив. 
Повинність я над все ушанував. 
Віддав себе я праці без вагання; 
Я йшов туди, де розум посилав... 
Б. Грінченко
   9 грудня відзначаємо 150-річчя від дня народження  Бориса Дмитровича Грінченка - великого Просвітителя українського народу, освітнього і громадського діяча кінця XIX - початку XX століть, педагога, письменника, перекладача, літературознавця, вченого, мовознавця, етнографа, лексикографа, автора славнозвісного "Словаря української мови".

Сьогодні ми знаємо Бориса Грінченка як письменника, поета, автора славнозвісного «Словаря української мови», але не слід забувати, можливо, найголовніше: він один з небагатьох будителів національної свідомості, один з небагатьох справжніх будівничих національної ідеї, один з небагатьох істинних патріотів України.

Немає коментарів:

Дописати коментар