Моє портфоліо


Мета портфоліо:
  • підготуватися до проходження атестації на відповідну кваліфікаційну категорію;
  • проаналізувати, узагальнити та систематизувати напрацьований досвід;
  • оцінити власні можливості;
  • продемонструвати професійні досягнення адміністрації навчального закладу, колегам, батькам учнів;
  • визначити цілі подальшого професійного вдосконалення та росту;
  • сприяти поширенню  педагогічного досвіду; 
  • виявити та усунути огріхи в роботі.

Педагогічне есе


Уся гордість учителя – в учнях,,
у зростанні зерен, посіяних ним.

                           Д. І. Менделєєв


                Кожен із нас знає про роль зірок у Всесвіті, де все постійно змінюється. Набуває нових форм і наша свідомість. Під впливом законів природи, закономірностей змінюється наш настрій, емоції, кольори нашого життя. І десь у 16-17 років постає проблема: для чого живеш, яку роль виконуватимеш у цьому світі. Переконана, що в короткому існуванні ми мусимо встигнути знайти своє місце, бо часу на помилки у нас немає, тим більше на їхнє виправлення.
                Із дитинства мріяла стати вчителем, а тому впевнена, що
Із безлічі професій на Землі,
Які вже є, яких ще будуть вчити, 
Є головна, як віщий, сущий хліб, 
І назва цій професії – Учитель!
                Учитель – важлива людина в житті кожного. Він працює з найціннішим – особистістю. Вчитель не тільки вчить, а й допомагає, скеровує, виховує, підказує, шукає… Така його доля!
                Бути вчителем – означає не просто знати свій предмет, а бути обізнаним у різних сферах життя, бути відкритою, небайдужою, люблячою людиною. Кожна дитина – це маленький всесвіт, і, правильно дібравши ключик, можна виховати особистість. А найбільшою нагородою для вчителя є досягнення його учнів, їх життя і відчуття того, що ти допоміг становленню ЛЮДИНИ. Прекрасно, коли вчитель може бути порадником, провідником і володарем скарбниці знань.
                Учителя порівнюю з хірургом, хоч між цими двома професіями вбачаю суттєву відмінність. Педагог формує особистість дитини, а лікар-хірург дбає про здоров’я. Це за умови, коли вони справжні професіонали. А коли ні?! Один хибний крок – і дитина стає калікою. От тільки хірург калічить тіло, а вчитель – душу.
                У сучасному світі дитина втрачає бажання вчитися, хоча для її розвитку застосовуються в практиці інноваційні методи та прийоми навчання. Чому? Над цим питанням замислюються все частіше і вчителі, і батьки, і науковці. А відповідь проста – дитина не розуміє, навіщо їй це потрібно.
                Нерідко буває, що інтерес до навчального предмета, пробуджений учителем, переростає в глибокий інтерес до певної галузі науки і визначає вибір життєвого шляху. Зацікавлений своїм предметом, із творчим підходом до його викладання, широкою обізнаністю та ерудицією вчитель власним прикладом впливає на учнів. Крім знань та вмінь, в учителях учням подобаються такі риси їх особистості, як чуйність, сердечність, уважність до запитів та інтересів дітей. Поведінка вчителя, його моральне обличчя – це невід’ємні складові виховання позитивного мотиву учіння.
                Ми будуємо своє майбутнє і майбутнє  вихованців. Тому наше завдання – дати дітям радість праці, радість успіху в навчанні, пробудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності. У навчанні не повинно бути нещасних дітей, душу яких пригнічує думка, що вони ні на що не здатні.
                Перебуваючи у складному становищі, думаючи виключно про матеріальне, мало хто з нас, педагогів,  істинно глибоко замислюється над глобальністю проблеми неякісної освіти, хоча не можна допустити повної деградації та виродження цілої нації. Сьогодні, як ніколи, потрібно боротися за відродження моральних цінностей. Для цього ми, вчителі, маємо, перш за все, зламати у власній свідомості застарілі стереотипи, позбавитися від власних амбіцій. На плечі освітян покладено величезну відповідальність за розвиток кожної дитини. Тому наше завдання – оволодіти складним мистецтвом розвитку особистості, щоб навчити школярів творити вічне, шукати нові форми і прагнути досконалості у найменших деталях, бо кожен  мусить  самореалізуватися у своєму житті. І саме до цієї мети має наблизитися справжній учитель. Сподіваюся, я досягну поставлених цілей, незважаючи ні на що!


Резюме

Шевчук Тетяни Василівни

Особисті дані:
Народилася у м. Біла Церква, на Київщині.

Адреса проживання:     м. Біла Церква, Київська обл.

Контактні телефони:     моб. (093)...;    моб. (097)...

Мета:
Набуття кваліфікації та життєвого досвіду, стабільність організації, робота в дружньому колективі, можливість професійного росту в       навчально-виховному закладі.

Освіта:
1989-1993 Навчання у Білоцерківському педагогічному училищі Київської області за спеціальністю „ Викладання в початкових класах“. Присвоєно кваліфікацію „Вчитель початкових класів, організатор дитячого та юнацького колективу“.

1994-1999 Навчання в Київському національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова і отримала повну вищу освіту за спеціальністю „Українська мова і література“ та здобула кваліфікацію вчителя української мови і літератури та зарубіжної літератури.

2011 Курси Intel „ Навчання для майбутнього “.
2015 Курси «Сервіси Google у професійній діяльності вчителя» 

Навчання на курсах Дистанційної Академії ВГ „Основа“.

Трудовий досвід:
1993-2017 Робота в Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ст. № 6 учителем української мови та літератури.

1994-1997 Відпустка по догляду за дитиною.

Навички:
Маю досвід роботи з дитячим колективом, досконало володію навичками спілкування, навчання та виховання дітей.

Робота в середовищі Windows: робота з програмами MS Office,
Internet – користувач.

Ділове спілкування, робота з людьми.

Ділові якості:
Розсудливість, людяність, толерантність, тактовність, комунікабельність,
відповідальність, старанність, уважність, працьовитість, цілеспрямованість, ініціативність, неконфліктність, пунктуальність;

хороша пам’ять, здатність до аналітичного та творчого мислення, швидко навчаюся новому.

Нагороди:
Грамота управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, 2012 рік

Знання мов:
Українська — рідна, російська — вільно, англійська – зі словником.

Інтереси:
Психологія, педагогіка, комп’ютерна графіка, музика, вишивка, маю художній смак, читаю художню та пізнавальну літературу, люблю працювати з дітьми.

Немає коментарів:

Дописати коментар